• 1401/08/28 - 21:55
  • - تعداد بازدید: 343
  • - تعداد بازدیدکننده: 23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
نشست مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس با مدیران نواحی چهارگانه

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس در نشستی با مدیران نواحی چهارگانه به ارائه مشکلات و معظلات شهر در فصل زمستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، علی نیکوئی گفت: شهرداران نواحی در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارند که با بازدید بموقع از حوزه خود، ضمن شناسایی آسیب ها برای رفع مشکلات مردم اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، علی نیکوئی گفت: شهرداران نواحی در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارند که با بازدید بموقع از حوزه خود، ضمن شناسایی آسیب ها برای رفع مشکلات مردم اقدام لازم را انجام دهند.

وی با تاکید فراوان بر حل مشکلات، خواستار رفع نواقص قبل از بارندگی شد و افزود: شهرداران نواحی و مدیران سازمانها از وظایف خود آگاه هستند و این امر در پیشرفت و تسریع حل مشکلات مردم کمک فراوانی می کند.

رفع آب گرفتگی معابر، لایروبی خورها، هرس درختان، رفع چاله و گودال ها، روشنایی بوستان ها و رنگ آمیزی جداول از مهمترین مسائلی است که مدیر بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس در این نشست به آن اشاره داشت.

در این نشست جمعی از نمایندگان بازرسی مناطق و شهرداران نواحی نیز به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.






























 


  • گروه خبری : news1
  • کد خبر : 14487
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مدیریت
اسماعیل موحدی نژاد
اسماعیل موحدی نژاد

مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری بندرعباس

بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 19
  • بازدید امروز: 22
  • کل بازدید: 3926
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 1
  • آخرین بروز رسانی: 1402/10/09 08:53