• 1401/11/18 - 23:15
  • - تعداد بازدید: 610
  • - تعداد بازدیدکننده: 70
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بهره برداری از سامانه ارتباط مردمی ١٣٧ شهرداری بندرعباس

بمناسبت دهه مبارک فجر سامانه ارتباط مردمی ١٣٧ شهرداری بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری ؛ شهردار بندرعباس گفت: این سامانه با رویکرد جدید بستر وب، نرم افزار تلفن همراه و تماس تلفنی، با هدف ارتباط مستقیم مردم با مجموعه شهرداری برای ثبت گزارش مشکلات شهری، در دسترس شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری ؛ شهردار بندرعباس گفت: این سامانه با رویکرد جدید بستر وب، نرم افزار تلفن همراه و تماس تلفنی، با هدف ارتباط مستقیم مردم با مجموعه شهرداری برای ثبت گزارش مشکلات شهری، در دسترس شهروندان است.


مهدی نوبانی افزود: بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و نصب سامانه های مرتبط در مدت یک سال صورت گرفته است و در این زمینه سه سطح مدیران، معاونان و کارشناسان آموزش های لازم را فرا گرفته اند.


مراسم بهره برداری از این سامانه پیش از ظهر امروز ( ۱۸ بهمن )با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری بندرعباس انجام شد.










































 
 
 


 

  • گروه خبری : news1
  • کد خبر : 15056
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مدیریت
اسماعیل موحدی نژاد
اسماعیل موحدی نژاد

مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری بندرعباس

بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 55
  • بازدید امروز: 8
  • کل بازدید: 4308
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 1
  • آخرین بروز رسانی: 1402/10/09 08:53