سرپرست بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات از ناحیه سه منطقه يك شهرداری بازديد كرد
نيكويی:آموزش پرسنل بايد در راستای تقويت تخصص و كارامدی سازمانی باشد مشكلات و موانع با آگاهی كارمند از وظايف خويش به آسانی حل می شود
نيكويی:آموزش پرسنل بايد در راستای تقويت تخصص و كارامدی سازمانی باشد مشكلات و موانع با آگاهی كارمند از وظايف خويش به آسانی حل می شود
به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری نیکوئی در این بازدید گفت:
خدمت به مردم ملاك عملكرد سازمانی است و كارمندان و پرسنل شهرداری جز حركت در اين مسير هدف و مسير ديگری را نبايد انتخاب كنند ، بايد از محلات و نواحی محدوده ای كه وظيفه خدمات رسانی داريم هر هفته بازديد كنيم و به درخواستهای مردمی پاسخ دهيم و مشكلات را پيگيری و حل نماييم
وی افرزود : فرهنگ سازی و آموزش به شهروندان برای مديريت شهری بسيار مهم و واجب و اثر گذار است در بازديدهايی كه از محلات داشتيم يكی از شهروندان كوچه ی محله را جارو می زدند پيگير مساله شديم شهروند گفتند كه پاكبان محله ما بيمار هستند و من به جای ايشان محدوده آن را تميز ميكنم، اين مورد يك كار فرهنگی يك حركت فرهنگ ساز و موضوع بسيار اثر گذار بود كه بايد اشاعه و گسترش يابد
نيكويی با اشاره به ارزشها ذاتی و خدمات شهرداری ها و توضيح اين مساله كه همه ادارات نهادها و مردم نگاهشان به شهرداری است خاطر نشان كرد:شهروندان و پرسنل شهرداری به مثابه يك خانواده بزرگ هستند كه باید با همراهی هم شهر را مثل خانه خود تميز و پاكيزه نگه دارند
سرپرست بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بكار گيری نيروها در حيطه تخصص و تحصيلات را در يك سازمان نشان از نظم و انضباط سازمانی دانست و خاطر نشان شد : جايگاه كار و تخصص برای انجام امورات مردم بايد تعريف درستی داشته باشد و هر كارمند بر اساس تحصيلات و تخصصش در جايگاه و سمت مختص خود باشد تا امورات مردم به نحو احسنت و به موقع انجام شود
در ادامه اين بازديد پرسنل ناحيه در يك فضای صميمانه بامدیر بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی شکایات شهرداری به گفتگو پرداختند ومسايل ،مشكلات ،چالشهای ودرخواستهای خود را مطرح نمودند
نظر دهید