لیست اخبار صفحه :4
مدیران دو مجموعه شهرداری بندرعباس برای پیگیری مشکلات و دغدغه مردم امروز   ( ۱ بهمن ) با حضور در سامانه ۱۳۷ از نزدیک شنونده صحبت های مردم شهر بندرعباس بودند.
هماهنگی و همراهی بازرسی و خدمات شهری برای حل مشکلات شهروندان بندرعباس

مدیران دو مجموعه شهرداری بندرعباس برای پیگیری مشکلات و دغدغه مردم امروز ( ۱ بهمن ) با حضور در سامانه ۱۳۷ از نزدیک شنونده صحبت های مردم شهر بندرعباس بودند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، عزیزالله کناری معاون خدمات شهری بهمراه علی نیکوئی مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس ضمن پاسخگویی به مشکلات مردم برای رفع آنها با مدیران خدماتی و اجرایی شهرداری گفتگو کردند.

با حضور بموقع و پیگیری مدیر بازرسی،آبگرفتگی‌ کوچه دانش ۹ توسط شهرداری منطقه سه رفع شد.
حل مشکل شهروندان بندرعباسی بدلیل آبگرفتگی

با حضور بموقع و پیگیری مدیر بازرسی،آبگرفتگی‌ کوچه دانش ۹ توسط شهرداری منطقه سه رفع شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، با توجه به بارندگی های اخیر و آبگرفتگی کوچه دانش ۹ و حضور به موقع مدیر بازرسی این مشکل پیگیری و بلافاصله توسط شهرداری منطقه سه، پیمانکار و سازمان عمران رفع شد

با حکم مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، علی شهریاری بعنوان مسئول بازرسی شهرداری منطقه چهار معارفه شد
معارفه مسئول بازرسی منطقه چهار شهرداری بندرعباس

با حکم مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، علی شهریاری بعنوان مسئول بازرسی شهرداری منطقه چهار معارفه شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، علی نیکوئی ضمن قدردانی از زحمات کرامت کریمی در زمان مسئولیت بازرسی شهرداری منطقه چهار، در حکمی جدید علی شهریاری را در این سمت معرفی کرد

با حضور مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، حمیدرضا سلمانی زاده بعنوان کارشناس بازرسی سازمان فاوا معارفه شد
کارشناس بازرسی سازمان فاوا شهرداری بندرعباس معرفی شد

با حضور مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، حمیدرضا سلمانی زاده بعنوان کارشناس بازرسی سازمان فاوا معارفه شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، علی نیکوئی نظارت دقیق و کامل بر سازمان ها و مناطق و انعکاس صحیح مشکلات و معایب را دو وظیفه اصلی مدیریت بازرسی شهرداری بندرعباس عنوان کرد

اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور در ساختمان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کردند
دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با کارکنان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری

اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور در ساختمان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس با کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری: شیخ عبدالرضا حیدری سراجی ، عیسی عباسی و خانم فریده عامری اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس پیش از ظهر امروز ( ۱ آذرماه) با مدیر و کارکنان بازرسی شهرداری بندرعباس دیدار و گفتگو کردند

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس در نشستی با مدیران نواحی چهارگانه به ارائه مشکلات و معظلات شهر در فصل زمستان پرداخت.
نشست مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس با مدیران نواحی چهارگانه

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس در نشستی با مدیران نواحی چهارگانه به ارائه مشکلات و معظلات شهر در فصل زمستان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس، علی نیکوئی گفت: شهرداران نواحی در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارند که با بازدید بموقع از حوزه خود، ضمن شناسایی آسیب ها برای رفع مشکلات مردم اقدام لازم را انجام دهند.

مدیریت
اسماعیل موحدی نژاد
اسماعیل موحدی نژاد

مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری بندرعباس

بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 20
  • بازدید امروز: 42
  • کل بازدید: 4046
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 1
  • آخرین بروز رسانی: 1402/10/09 08:53